دانلود پاورپوینت سوء مصرف داروهای روانگردان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 210
:: باردید دیروز : 54
:: بازدید هفته : 445
:: بازدید ماه : 550
:: بازدید سال : 597
:: بازدید کلی : 64440

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود پاورپوینت سوء مصرف داروهای روانگردان
شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 7:59 | بازدید : 20 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

پاورپوینت سوء مصرف داروهای روانگردان

مقدمه

در اوایل دهۀ ۱۹۷۰ استفاده از مواد مخدر ناگهان در میان جوانان و نوجوانان شایع شد و به صورت مسأله ای جهانی درآمد و ابعاد همه گیر آن به صورت یک موج از قاره ای به قارۀ دیگر گسترش یافت و در دنیای هیپیگری ماری جوانا وسیله ای برای تفریح اشتراکی و گروهی شد و همره با موسیقی و عشق به عنوان سه ۳ رکن اساسی فرهنگ هیپی ها متجلّی گردید.مشکل این آقت ویرانگر در دهّ مزکور به چند کشور صنعتی ثروتمند جهان محدود می شد ، اما اینک به یک معضل جهانی تبدیل شده و آثر تخریبی آن بیشتر متوجه کشورهای توسعه نیافته شده است .بعد از تریاک ، هروئین ، حشیش و ماری جوانا ، اینک قرص های شادی بخش یا اکستازی جدیدترین سرگرمی شده است. استفاده از قرص های روان گردان در پنج سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است . این موضوع با توجه به عوامل دیگر ، حامی پیامی نه چندان خوشایند برای جامعۀ جوان ایران است .

نام علمی اکستازی ” متیل دی اکسی – ان – مت آمفتاین ۱ ” است . این ترکیب روان افزا به طور مصنوعی ساخته می شود. MDMA ، ترکیبی جدیدی نیست . نخستین بار در سال ۱۹۱۲ یک شرکت داروسازی آلمانی به نام مٍرک (MERCK) با هدف ساخت ترکیباتی برای کنترل و مهار اشتها در افراد چاق ، این ماده را تولید کرد. اما استفاده از آن تا اواخر دهه ی ۱۹۷۰ به تعویق افتاد . در این زمان ، روان شناسان و روان پزشکان ، MDMA را داروی مناسبی برای درمان اختلالات روانی و عاطفی ، معرفی کردند. این محصول در دهه ی ۱۹۸۰ از انبار کارخانه ها خارج شد و مورد استفاده متقاضیان خیابانی خود قرار گرفت . در سال ۱۹۸۵ ، دولت آمریکا ، مصرف این ترکیب را ممنوع اعلام کرد و مطالعات انجام شده در مورد حیوانات آزمایشگاهی در سال ۱۹۸۶ ، آثار مخرب اکستازی را بر سیستم عصبی نشان داد.

اکستازی خالص ، پودری سفید متشکل از کریستال های ریز است . از این پودر بوی کپک به مشام می رسد. در صورت وجود ناخالصی ، اکستازی به رنگ های قرمز و قهوه ای نیز دیده می شود. این ماده به اشکال قرص ، کپسول ، پودر استنشاقی و برچسب های پوستی موجود است. اکستازی را تزریق هم می توان کرد اما اغلب موارد ، اشکال خوراکی آن مصرف می شود . میزان MDMA در هر قرص از ۹ تا ۱۱۷ میلی گرم متفاوت است. کافئین ، افدرین ( تحریک کننده (PMA) فعال کننده ی سیستم عصبی (DXM) MDA ترکیبی کشنده ) و Speed Pcp از جمله مواد محرکی هستند که به عنوان ناخالص به قرص های اکستازی افزوده می شود.

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت سوء مصرف داروهای روانگردان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: